Aplikacja:
Rozwiązywanie problemów z połączeniem:
Jeżeli zegarek ma problem z połączeniem z aplikacją (jest offline) i na ekranie nie pojawiają się strzałki transmisji danych. Proszę postępować wg poniższych wskazówek:
Po pierwsze, proszę się upewnić, że użyta karta SIM jest aktywna (czy np. zostało wykonane z niej połączenie przez telefon), czy na karcie są dostępne środki na wykonywanie połączeń i wysyłanie SMSów oraz pakiet transmisji danych. Ważny jest też stan naładowania baterii, jeżeli będzie słaby to zegarek może przerywać połączenie.
Proszę normalnie skonfigurować zegarek z aplikacją, a następnie na numer zegarka wysłać następujące komendy SMS:
- pw,123456,APN,internet,,#
- pw,123456,cr#
UWAGA: Przy wysyłaniu komend SMS ważne jest zachowanie dokładnie takiej treści, jaka została podana powyżej. Po wysłaniu komendy należy zaczekać na wiadomość zwrotną potwierdzającą zmianę ustawień.